Wanneer wil je gaan?

24, 31 januari 2019
10:00-16:00 · Utrecht
5, 12 maart 2019
10:00-16:00 · Ede
6, 13 mei 2019
10:00-16:00 · Zaandam
20, 27 juni 2019
10:00-16:00 · Zoetermeer

€ 499,-
voor MKB-Nederland leden
€ 549,- voor niet MKB-Nederland leden
Bekijk datums Gratis brochure aanvragen
€ 499,-
voor MKB-Nederland leden
€ 549,- voor niet MKB-Nederland leden
Bekijk datumsGratis brochure aanvragen

Klantgericht denken en handelen

Intro

Als ondernemer hoop je natuurlijk dat een afnemer, bezoeker of cliënt gebruik blijft maken van je diensten. Maar je kunt meer doen dan alleen hopen, je kunt ook actie ondernemen. Het feit dat een afnemer wel of niet terugkomt hangt namelijk niet alleen van jouw product of dienst af, maar ook van de wijze waarop hij/zij wordt behandeld. Wanneer jouw medewerkers goed weten hoe ze een klant moeten behandelen, dan bevordert dit de wederzijdse waardering en het werkplezier. Met deze training kies je voor een houding van passief vriendelijk naar actief klantgericht! En het mooie is: je kunt je nieuwe kennis meteen toepassen in de praktijk!

Wat leer je?

  • Je krijgt nog meer inzicht in de wensen van de klant;
  • Hoe je jouw persoonlijke invloed in contacten sterk vergroot;
  • Je wordt communicatief sterker.

Programma

In deze training komen de volgende onderwerpen aan bod:
  • Reageren of zelf bepalen;
  • Een professionele houding;
  • Inschatten of zeker weten;
  • Effectieve vragen maken betere gesprekken.

Voor wie?

Deze training is voor ondernemers of medewerkers die hun klantgericht optreden willen versterken en/of verfrissen.

Maatwerk

Wij verzorgen deze training ook voor groepen. Deze wordt dan uitgevoerd op een tijdstip en een plaats die jij kiest. Wij passen de training aan je wensen aan.

Investering

Als lid van MKB-Nederland betaal je voor deze tweedaagse training € 499,-; ben je geen lid, dan € 549,-. Het cursusboek kost € 35,-. Voor de accommodatie, koffie, thee en lunch betaal je € 19,75. Deze bedragen zijn exclusief BTW.

Vragen?

Heb je nog vragen over deze training? Bel ons dan op (015) 219 13 90 of mail via info@mkbct.nl.

Een cursist over:

Communicatie stond centraal in ons maatprogramma. Rollenspellen zijn in het begin wat onwennig, maar het enthousiasme van onze trainer werkte aanstekelijk. De praktische aanpak spreekt me aan. Zo leverden de discussies veel bruikbare informatie op. Je hoort hoe collega’s het gedrag van klanten ervaren en je kunt samen met oplossingen aan de slag. De cursus had ook nog eens het effect van teambuilding.

Untis Benelux, Rotterdam
Carla van Leijden, directiesecretaresse en personeelsmanager
€ 499,-
voor MKB-Nederland leden