Customer Journey
Intro
Je hoort marketeers tegenwoordig vaak over de 'Customer Journey', maar wat is dat eigenlijk precies? Met Customer Journey wordt de weg bedoeld die een prospect aflegt van interesse naar aankoop. Welke weg leggen jouw klanten af? Deze training helpt jouw bedrijf en medewerkers om je huidige Customer Journey effectiever te maken. In de training Customer Journey leggen we de verschillende fases uit, en leren je social media als LinkedIn en Facebook slim in te zetten.
Wat leer je?
Aan het eind van deze tweedaagse training kan je een Customer Journey maken en touchpoints benoemen. De 5 fases zijn voor jou geen onbekend terrein meer. Aan de hand van storybuilding kun je betere content maken. En je hebt geleerd om verschillende social media beter in te zetten in je marketingstrategie.
Duur training
De training Customer Journey duurt 2 dagen
Programma
Tijdens de training Customer Journey worden de volgende onderwerpen behandeld:
Thema dag 1: verkoop
Ochtendprogramma:
Thema dag 1: verkoop
- Doelgroep en doelstelling
- Storybuilding
- Van P's naar C's, van oud naar nieuw
- Content maken gericht op de klant
- Customer Journey met verschillende fases en Touchpoints
- Acquisitie en verkoop online en offline
Ochtendprogramma:
- Landschap social media anno 2020
- Doelstellingen inzet social media
- Wie is mijn doelgroep en waar bereik ik hen het beste
- Google's See, Think, Do and Care model
- Soorten Media (PESO model)
- Content strategie en creatie
- Tools, praktische tips & tricks
- Interactief aan de slag met LinkedIn
- Alles over het algoritme
- Creëer een succesvol persoonlijk en bedrijfsprofiel
- Zet LinkedIn proactief in voor branding
- Hoe vinden opdrachtgevers jou beter?
- Welke effectieve zoekmogelijkheden zijn toepasbaar op LinkedIn?
- Maak van koude contacten warme leads
Voor wie?
De cursus Customer Journey is geschikt voor ondernemers (MKB en ZZP), marketing medewerkers, accountmanagers en medewerker op een binnendienst in het MKB die succesvol klanten willen trekken naar hun product of dienst.
Offerte
Bij MKB Cursus en Training is het ook mogelijk om een incompany cursus te volgen, of je nu een grote of kleine zelfstandige onderneming bent.
Klik hier voor een offerte
Investering
Als lid van MKB-Nederland betaal je € 890,- voor de training customer journey; ben je geen lid, dan € 940,-. Deze bedragen zijn exclusief BTW.
Vragen en tips
Heb je nog vragen over deze training customer journey? Bel ons dan op (015) 219 13 90 of mail via info@mkbct.nl.