Klantgericht denken en handelen
Intro
Als ondernemer hoop je natuurlijk dat een afnemer, bezoeker of cliënt gebruik blijft maken van je diensten. Maar je kunt meer doen dan alleen hopen, je kunt ook actie ondernemen. Het feit dat een afnemer wel of niet terugkomt hangt namelijk niet alleen van jouw product of dienst af, maar ook van de wijze waarop hij/zij wordt behandeld. Wanneer jouw medewerkers goed weten hoe ze een klant moeten behandelen, dan bevordert dit de wederzijdse waardering en het werkplezier. Met de training klant gericht denken en handelen kies je voor een houding van passief vriendelijk naar actief klantgericht! En het mooie is: je kunt je nieuwe kennis meteen toepassen in de praktijk!
Wat leer je?
Met de training klantgericht denken en handelen:
- Krijg je beter inzicht in de wensen van de klant;
- Vergroot je jouw persoonlijke invloed in contacten;
- Word je communicatief sterker.
Duur training
De training klantgericht denken en handelen duurt 2 dagen
Programma
In de training klant gericht denken en handelen komen de volgende onderwerpen aan bod:
- Reageren of zelf bepalen;
- Een professionele houding;
- Inschatten of zeker weten;
- Effectieve vragen maken betere gesprekken.
Voor wie?
De training klantgericht denken en handelen is voor ondernemers of medewerkers die hun klantgericht optreden willen versterken en/of verfrissen.
Offerte
Bij MKB Cursus en Training is het ook mogelijk om een incompany cursus te volgen, of je nu een grote of kleine zelfstandige onderneming bent.
Klik hier voor een offerte
Investering
Voor de tweedaagse training klantgericht denken en handelen betaal je € 920,-. Dit bedrag is exclusief BTW.
Vragen?
Heb je nog vragen over de training klant gericht denken en handelen? Bel ons dan op (015) 219 13 90 of mail via info@mkbct.nl.
Een cursist over:
We zijn met veertien mensen - de helft van ons bedrijf - getraind in persoonlijke effectiviteit en service. Het enthousiasme van de trainer was zo aanstekelijk en de inhoud zo goed, dat we nu echt anders aan het werken zijn. Betere interne samenwerking, veel bewuster van de belangen van de klant. Echt een aanrader!

Martijn van de Poel, HR Manager